تک ستاره نمایشگاه خودرو ژنو 2015

هر ساله در ماه مارس شاهد برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای خودرو در شهر ژنو کشور سوئیس هستیم. این نمایشگاه اهمیت بسیار بالایی برای کمپانی های مطرح تولیدکننده خودرو در جهان دارد و به نوعی بهترین ویترین برای نمایش اقتدار و توانمندی های تولیدکنندگان در میدان رقابت بین المللی محسوب می شود.
سابقه تاسیس این نمایشگاه به سال 1905 میلادی باز می گردد و از این منظر یکی از باسابقه ترین رویدادهای دنیای ماشین محسوب می شود. به رغم آنکه کشور سوئیس صنعت خودروی بومی ندارد اما نمایشگاه خودروی ژنو طی تاریخ، میزبان تمامی خودروهای مطرح در جهان بوده است.
تولیدکنندگان برتر خودروی جهان در تقویم کاری خود همواره اهمیت ویژه ای برای حضور در رویدادهای بین المللی خودرو قائل هستند زیرا این گردهمایی ها با پوشش رسانه ای قوی آن بهترین عرصه برای تبلیغات و نمایش محصولات جدید هستند. نتایج بررسی های آماری موید آن است که حضور موفق خودروسازان در نمایشگاههای بین المللی تتاثیر محسوسی در رونق بازار برندها دارد.
نمایشگاه خودروی ژنو امسال(2015) یکی از جذاب ترین دوره های خود را تجربه کرده است. انواع خودروهای استثنایی از فراری، استون مارتین، فولکس واگن و کیا گرفته تا آمریکایی های خوش ساخت در این همایش آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته و حقیقتا قضاوت درباره محصولات برتر امری بس دشوار است.
در شرایطی که اکثر خودروها و مدل های مفهومی کمپانی ها دارای ظاهری فضایی و فرا خودرویی هستند! کمپانی رولزرویس با تحفه ای کم نظیر در این رویداد حاضر شده که هر مخاطبی را مجذوب زیبایی خود می کند.

رولزرویس فانتوم سرنیتی به اعتقاد خیلی ها تک ستاره نمایشگاه هشتادو پنجم است. محصولی که در عین سادگی و پیروی از قواعد ثابت طراحی رولزرویس، خودرویی متفاوت و مخاطب پسند است.

در فانتوم سفیدرنگ رولزرویس خبری از آن چراغ های فضایی و زوایای نامتعارف طراحی نیست اما این خودرو رازی زیبا درون خود دارد. فضای داخلی رولزرویس ترکیبی زیبا از چوب، چرم و نوعی ابریشم کمیاب چینی است. ترکیب داخلی خودرو حسی از آرامش و لطافت را به سرنشینان منتقل می کند؛ رنگ سفید در تمام بدنه خارجیبا فضای آبی ملایم داخل و نقشی از گل و شکوفه های ابریشمی بر سقف با قطعات چوب طبیعی داخل اتاق، پیوندی ناگسستنی ایجاد کرده است. در قسمت های چوبی روی درها طرحی از شکوفه های بهاری توسط هنر معرق از چوب و صدف کار شده است.

 
 
 
 
 
 
 

سرنیتی زیردرپوش موتور نیز جذابیت های بسیاری دارد. قلب تپنده 6.75 لیتری 12 سیلندر با خورجی بالغ بر 450 اسب بخار و گشتاور 531 پوندفوت برای این خودرو بسیار مناسب به نظر می رسد.

بسیاری از حاضران در نمایشگاه خودروی ژنو پس از مواجهه با این مدل آنرا بهترین خودروی جهان توصیف کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: علمی و تکنولوژی ، عکس ماشین و موتور ، ،
برچسب‌ها: